مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-12اجتماعي

تسهیل صدور گذرنامه برای افراد دارای مشکلات شناسنامه ای در خراسان رضوی 


مدیرکل اداره ثبت احوال استان خراسان رضوی از ارائه تسهیلات ثبت احوال به زائران اربعین در محل اداره گذرنامه استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اداره ثبت احوال استان خراسان رضوی از ارائه تسهیلات ثبت احوال به زائران اربعین در محل اداره گذرنامه استان خبر داد.

غلام حسین قنبری، امروز 21 مردادماه در محل استقرار میز خدمات ثبت احوال به زائران اربعین که در اداره کل گذرنامه خراسان رضوی آغاز به کار کرده است، عنوان کرد: با توجه به تجربه های اخیر و سیل مراجعات فراوانی که زائران اباعبدالله الحسین داشتند، امکان پاسخگویی برای ما در این فاصله زمانی وجود نداشت؛ بسیاری از افراد نیاز به تعویض شناسنامه داشتند که این اقدام در این فاصله امکان پذیر نبود؛ بنابراین با درخواست ها و پیگیری هایی که صورت گرفت، امکان استقرار ثبت احوال در مجاورت اداره گذرنامه فراهم شده است.

وی ادامه داد: باتلاش ها و پیگیری هایی که در این خصوص صورت گرفت و با مجوز سازمان ثبت احوال کشور، در مجاورت اداره گذرنامه مستقر شدیم تا تمام خدماتی که با فرایند صدور گذرنامه مرتبط است، مدیریت کنیم.

امکان حضور در مراسم اربعین برای همه افراد مهیا است.

با مکاتباتی که با ادارات در سطح استان داشتیم باید تسریع در امور گذرنامه افراد در صدر کارهای ما قرار بگیرد تا فرایندهای مرتبط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل صدور گذرنامه برای افراد دارای مشکلات شناسنامه ای در خراسان رضوی 

تسهیل صدور گذرنامه برای افراد دارای مشکلات شناسنامه ای در خراسان رضوی